Sukirpti vaikiškų drabužių detales. Apdoroti ir siūti vaikiškų drabužių detales. Jungti vaikiškų drabužių detales į gaminį
Sukirpti vaikiškų drabužių detales. Apdoroti ir siūti vaikiškų drabužių detales. Jungti vaikiškų drabužių detales į gaminį
Taikyti piešimo taisykles, vizualinį turinį pateikti įvairiomis meninėmis ir techninėmis priemonėmis, kurti kompozicija.

 

Prekės ženklų, logotipų kūrimas

 

Logotipų kūrimas

Efektyviai sukurtas logotipas jūsų tikslinei auditorijai perduoda patrauklią ir prasmingą, jūsų veiklą atspindinčią žinutę.

Šiame puslapyje galite pamatyti įgyvendintus projektus.

Sukurtas pavadinimas ir logotipas privačių namų gyvenvietei.

Kube iliuzija – tai kubas, turintis dvi perspektyvas. Apatinei perspektyvai priskiriama praeitis – tai statistinė informacija. Viršutinei perspektyvai priskiriama ateitis – tai aktualų kuriami ateities rizikos modeliai. Viduryje esantis kvadratas simbolizuoja darbą dabartyje.

Logotipe panaudotas kristalinis motyvas praeities ir ateities perspektyvas suskaido į sudėtines dalis, abstrakčiai simbolizuojančias statistinę informaciją ir projektuojamus rizikos modelius. Taip pat logotipe jaučiama deimanto asociacija, perduodanti žinutę apie tikslumą, skaidrumą, aukštą paslaugų kokybę.

 

Alpera – dailiųjų ir juvelyrinių spalvotųjų metalų dirbinių projektavimo, gamybos ir prekybos įmonė.

Užduotis buvo atnaujinti seną įmonės logotipą, kuris buvo sunkiai skaitomas (žmonės sumaišydavo su Alora), sunkiai įsidėmimas ir atpažįstamas, prastai reprodukuojamas ant metalinių paviršių, ypač mažuose dydžiuose.

Naujai sukurtas logotipas vaizduoja medalį ir ant jo pastatytą raidę A. Raidė simbolizuoja lyderiavimą rinkoje, o medaliai yra pagrindinė įmonės produkcija.

Logotipo idėja reikalauja mąstymo, siekiant ją suprasti ir todėl pateikia atlygį – atradimo malonumą. Tai padeda geriau įsiminti ir lengviau atpažinti logotipą.

Paprastos ir aiškios formos lengvai reprodukuojamos net ir pačiuose mažiausiuose dydžiuose.

Logotipo naudojimo pavyzdžiai: gaminių ženklinimas | iškaba | įvaizdžio elementai.

Logotipas energetikos įmonei. Įmonės pavadinimas sudarytas iš dviejų lotyniškų žodžių, reiškiančių saulę ir vėją. Nors pavadinimas kelia asociacijas apie alternatyvią elektros energiją, tačiau įmonė vysto ir tradicinės elektros energijos projektus. Todėl, atsižvelgiant į įmonės veiklą, darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas visų pirma turėtų kelti asociacijas apie elektros energiją apskritai, neišskiriant jos tipo.

Žvelgiant į sukurtą logotipą, visų pirma yra matomas abstraktus energijos blyksnis, simbolizuojantis visą spektrą įmonės teikiamų paslaugų. Atidžiau pasižiūrėjus, galima suprasti, kad šis blyksnis yra sudarytas iš saulės ir vėjo energijos simbolinių elementų.

 

 

 

 

 

 

 

Sukurtas grafinis simbolis rinkos ir viešosios nuomonės tyrimų kompanijai.

Darbo pradžioje buvo numatyta, kad simbolis turėtų būti paprastas ir modernus, be pašalinių asociacijų.

Sukurtas simbolis perduoda dvi žinutes. Visų pirma tai „i“ raidė – sutartinis informacijos simbolis. Be to, sukurtas simbolis kelia lengvą užuominą apie žmogaus figūrą. Šios dvi žinutės apibūdina įmonės veiklą – viešosios (žmonių) nuomonės tyrimai (informacija).

 

 

 

 

Prekės ženklas mėsos produktams, išsiskiriantiems savo aukšta kokybe ir tradiciniais bei natūraliais gaminimo būdais.

Darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas turėtų sukurti emocinį ryšį su tiksline auditorija ir kelti tokias asociacijas: kokybė, tobulėjimas, judėjimas, rankų darbas, naminė gamyba, jaukumas, draugiškumas, atvirumas, šiltumas, rūpestingumas.

Sukurtame logotipe šios asociacijos perduodamos originalios kompozicijos, idėjos, organiškų formų ir spalvos pagalba.

Logotipas buvo pristatytas rinkai ir yra sėkmingai naudojamas, sulaukia daug teigiamų vertinimų. Po

 

„Lithuanian Food“ prekės ženklu yra žymimi į užsienio šalių prekybos centrus eksportuojami lietuviški maisto gaminiai.

Kadangi eksportuojamas maistas yra labai įvairus, todėl darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas turėtų būti universalus, tinkantis įvairiems maisto produktams.

Žvelgdamas į logotipą, žmogus visų pirma pamato charakteringą Lietuvos gamtos motyvą. Vėliau laukų vietoje išryškėja duonos kepalai, saulės vietoje atsiranda sūris, medžių vietoje – ledai, o upė tampa mineraliniu vandeniu.

Taip pat logotipas perduoda žinutę, kad lietuviškas maistas yra natūraliai gaminamas, organiškos kilmės, todėl sveikas ir kokybiškas.

 

Sukurtas pavadinimas ir logotipas į užsienio rinką orientuotam maisto produktų prekės ženklui. Pavadinimas kildinamas iš lietuviško žodžio „gardumėlis“ ir yra modifikuotas taip, kad įgautų prancūzišką skambesį. Įvairių tautybių žmonės pavadinimą lengvai taria, lengvai perskaito. Pavadinimo skambesys įvairiomis kalbomis yra malonus, skanus, be pašalinių asociacijų, primenantis kokio nors prancūziško patiekalo pavadinimą. Kuriant logotipą buvo nuspręsta naudoti pagalbinį šakutės simbolį, kuris perduoda žinutę, kad šio prekės ženklo veikla yra susieta su maistu. Skirtingiems produktams skirti ženklai formose, kurie savo elementais ir stilistika yra glaudžiai susieti su pagrindiniu prekės ženklu.

 

Sukurtas logotipas Utenos miesto vandens gavybos, tiekimo, bei nuotekų perdirbimo įmonei. Pasirinktas paprastas, tačiau daug pasakantis simbolis. Simbolis sudarytas perpinant vidines U raidės linijas. Atlikus šį veiksmą, simbolis kelia toliau išvardintas asociacijas – U raidė, V raidė, vandens lašas, niekada nenutrūkstantis procesas .Išorinis melsvas simbolio kvadratas dėl savo geometrinių racionalių formų ir archetipinės skaičiaus 4 (keturi kampai) simbolikos kelia asociacijas apie protingai veikiančią vandens valdymo įmonę, tiekiančią vandenį Utenos miestui (U raidė). Taip pat išorinis kvadratas kelia lengvas asociacijas apie tam tikrą vandens talpą, vandens kubą, vandens saugyklą ar pan.

 

Horeca (Hotel, Restaurant, Cafe) sprendimai – maisto atliekų surinkimo ir tvarkymo įmonė. Šakutė simbolizuoja viešojo maitinimo įstaigą, o žalia rodyklė – atliekų tvarkymo simbolis. Visas logotipas simbolizuoja maisto atliekų tvarkymo procesą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Logotipas plokščiųjų stogų dengimo ir hidroizoliavimo bendrovei UAB “Interli”.Darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipe turėtų būti pavaizduotas ritinys (matomas negatyvioje logotipo erdvėje), o bendra logotipo kompozicija turėtų būti originali ir moderni.

 

 

 

 

 

 

 

 

Sukurtas pavadinimas, logotipas ir internetinis puslapis mokymų, konsultacijų, koučingo įmonei. Pavadinimas tarptautinio skambesio, kildinamas iš žodžio “attention”. Pavadinimo prasmė – individualus dėmesys kiekvienam klientui. Taip pat pavadinimas kelia asociacijas, kurios sukoncentruoja, nuteikia mokymams. Kadangi įmonės veikla nėra dažnai pasitaikanti ir visiems gerai pažįstama, todėl ji neturi savitos simbolikos. Norint išvengti pašalinių asociacijų, buvo nuspręsta komunikuoti labai abstrakčiame lygmenyje. Sukurtas simbolis kelia toliau išvardintas asociacijas, kurios visos tinkamai atspindi įmonės veiklą: pliusas (pozityvumas), kryžius (pagalba, be to, didelė įmonės auditorijos dalis yra iš medicinos sektoriaus), žvaigždė (tikslo siekimas). Taip pat simbolis vaizduoja žmogų, stovintį ant vienos kojos, galbūt pasiruošusį skrydžiui arba šokantį.

Logotipo simbolyje pavaizduotas „augantis“, tobulėjantis žmogus. Pakelta ranka aktyviame judesyje simbolizuoja naujas galias. Šios galios yra natūralios,
gyvos, pozityvios, organiškos, todėl iliustruojamos lapų formomis.
Lapai taip pat simbolizuoja pavasarį – atgimimą, žydėjimą, naują pradžią. Ženklą galima interpretuoti ir kaip tikslo siekimą. Žmogus ištiesęs ranką taip, tarsi siektų didžiausio lapo.

 

 

 

 

 

 

 

UAB “ANVI” pagrindinė veikla – kompiuterinių sistemų diegimas ir priežiūra. Įmonė dirba su atviro kodo (open source) programomis ir skatina savo klientus be išankstinio nusistatymo (open minded) priimti kompiuterines naujoves. Šis įmonės atvirumas logotipe simbolizuojamas draugiško žmogeliuko pagalba. Žmogeliukas mojuoja (sveikinasi) dešine ranka, o jo galva – tai “power” (įjungimo) mygtukas.

 

 

 

 

 

 

Logotipas psichologei Jurgai Lago. Ženkle pavaizduoti du stilizuoti vienas į kitą žiūrintys žmonės – psichoterapinio santykio atspindys. Negatyvioje erdvėje matoma graikiška raidė psi (Ψ) – pasaulinis psichologijos simbolis.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gidenta – 1994 metais įkurta odontologijos klinika.Užduotis buvo sukurti paprastą, prasmingą, solidų, kompanijos charakterį atspindintį logotipą.Naujasis logotipas remiasi senojo logotipo kompoziciniu principu – tokiu būdu yra išlaikomas tęstinumas. Logotipe matome G raidę – tai klinikos įkūrėjų vardų pirmoji raidė. Naujame logotipe atsiranda draugiška prasmė – šypsena. Logotipe esanti lengva šypsenos asociacija yra tarsi pagrindas visoms kitoms šypsenoms, kurios yra pastebimos ir klinikos veikloje, ir įvairiuose firminio dizaino elementuose.

Workshop of Photonics – užsienio rinkai skirtos lietuviškos lazerinės sistemos.Kvadratas perduoda “žmonių sukurtų konstrukcijų ir struktūrų” (erdvės planavimas, pastatai, langai, plytelės ir pan.) archetipinę simboliką. Šiuo konkrečiu atveju tos konstrukcijos – tai lazerinės technologijos, laboratorija ir workshopas su visomis jo galimybėmis. Kvadratas yra didelis, matome daug tuščios erdvės – tai perduoda žinutę apie judėjimo, plačių perspektyvų galimybes.„wop“ užrašui pasirinktas ir modifikuotas šiuolaikiškas, draugiškas šriftas (dėl apvalių kampų, bold raidžių) – tokios raidės bando įtikti šiuolaikiškam klientui, tačiau tuo pačiu šriftas yra griežtai-aiškiai apribotas (šoninės vertikalės aiškiai sustato raides į rėmus) – tai perduoda žinutę apie fizikos tikslumą, aiškumą, matematiškumą. „p“ raidė atveria kvadratą išeidama už jo ribų – tai simbolizuoja “wop” atvirumą, bendradarbiavimą, svetingumą. Pagalbiniam užrašui pasirinktas „Slimbach“ šriftas dėl klasikinių, dėmesio nereikalaujančių formų ir dėl labai gero skaitomumo.Sukurtas taškinis simbolis buvo pasirinktas dėl savo paprastumo, originalumo lazerių kontekste bei tinkamos simbolinės reikšmės.

Logotipas naudojamas ant įvairių elementų.
Bendradarbiaujant su dizaineriu Artūru
Kirsliu sukurtas WOP firminis stilius.

Logotipas tarptautinėje rinkoje veikiančiai transporto/logistikos paslaugų įmonei VYKOM.Darbo pradžioje klientas turėjo pageidavimą, kad logotipe atsispindėtų trys stichijos: vanduo, žemė, oras.Sukurtame logotipe pavaizduoti trys keliai, kuriais yra vykdomos transportavimo paslaugos – vandens kelias, žemės kelias, oro kelias.Bendras simbolis kelia kvadratinės siuntinio dėžės asociaciją.

Dekoratyvaus tipo logotipas 5 žvaigždučių viešbučiui-vilai Turkijoje.Darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipas turėtų atspindėti vilos interjero dizainą, pasižymintį augalinių motyvų gausa ir klasikiniu stiliumi.

Sukurtas pavadinimas ir logotipas prekės ženklui, kurio pagrindinė veikla – sraigių auginimas ir prekyba.Ženklas buvo sėkmingai pristatytas rinkai ir palainkiai sutiktas vartotojų. Šiuo metu Snailette produktus galima nusipirkti visuose didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose.

Lietuva Bolonijos vaikiškų knygų mugėje Žvelgdami į logotipą, visų pirma matome du pasakų veikėjus. Vėliau pastebime, kad jie abu primena knygos puslapius, o bendra jų kompozicija sudaro pačią knygą.Žaltys su karūna – tai užuomina į vieną žinomiausių ir unikaliausių lietuviškų pasakų “Eglė žalčių karalienė”.Pelėda simbolizuoja atsakymus į vaikiškus klausimus. Būtent to knygose ieško kiekvienas mažasis skaitytojas.

Atverčiamas naujas knygos puslapis tarsi kviečia artimiau susipažinti su lietuviška vaikų literatūra.

Firminio stiliaus elementai kuriami naudojant žalčio ir pelėdos simbolių variacijas.

Just Different – lietuviškas prekės ženklas užsienio rinkai. JD prekiauja aukštos kokybės ir naujoviško dizaino biožidiniais, pagamintais Lietuvoje. Ateityje planuojama po šiuo ženklu apjungti labai įvairias veiklos sritis.Užduotis buvo sukurti susidomėjimą sukeliantį, tačiau nieko konkrečiai nenusakantį, paslaptingą ženklą, perduodantį kokybiškumo, originalumo asociacijas.

Logotipas Aksesuarų studijai, kurios pagrindinė veikla – rankų darbo dekoratyviniai dirbiniai iš siūlų. Logotipe iš vienos linijos (siūlo) vaizduojama gėlė. Gėlės yra dažniausiai pasikartojantis motyvas tarp šios studijos dirbinių.

AMT (Agnės Miliauskaitės Tulabienės) keramikaLogotipe vaizduojami 3 simboliai – embrionas, gyvūnas, žuvis. Šie motyvai dažnai pasikartoja Agnės kūryboje.Bendra abstrakti kompozicija simbolizuoja Agnės kūrybinę kryptį, kuri apibrėžiama kaip laisva, ekspresyvi ir spontaniška meninė keramika.Gaminių ženklinimui naudojami 3 tipų štampukai.

Ankstesnis AMT keramikos logotipas buvo sukurtas kitoje dizaino studijoje. Jis buvo spindintis ir madingas, tačiau realiai nieko nesakantis apie Agnės kūrybą ir pranykstantis tarp gausybės kitų, į jį panašių, logotipų.

Būtent todėl šį sykį buvo siekiama, kad naujasis logotipas perteiktų AMT keramikos charakterį, būtų prasmingas ir išsiskirtų iš kitų.

Pagrindinė įmonės UAB „Rokdeitoma veikla – kliento poreikius atitinkančių vienkartinių medinių padėklų (palečių) gamyba ir prekyba.Sukurtame logotipe vaizduojama stilizuota paletė. Simbolyje vaizduojamos rodyklės pabrėžia tai, kad padėklai yra nestandartiniai, gaminami pagal individualius kliento poreikius. Bendras simbolis išsiskiria iš konkurentų savo originalumu, tinkamai atspindi įmonės veiklą.

Senojo Kilgobino Akmenų PiramidėLogotipas 450 hektarų fermai Pietų Afrikos Respublikoje.Darbų pradžioje buvo numatyta, kad logotipe turėtų atsispindėti svarbiausi fermos bruožai – pavadinimas (akmenų piramidė), fermos dydis, jos landšafto ir gamtos įvairovė, airiškas palikimas ir daugiau kaip 100 metų istorija. Todėl šiuo atveju buvo sukurtas sudėtingas, tačiau stilistinį vientisumą išlaikantis logotipas.

Logotipas ženklodaros konsultacijų kompanijai (JAV, Los Angeles). Pavadinimo prasmė: “Kon” japonų kalboje reiškia sielą, esmę. “Vo” – žodžio voice (balsas) pradžia. Pavadinimas atskleidžia kompanijos veiklos filosofiją. Sukurta paprasta, abstrakti forma, modifikuotas šriftas. Iš pirmo žvilgsnio sukurta forma atrodo beprasmė (todėl ji yra universali). Tačiau ji turi dvi konkrečias prasmes. Vienu atveju ši forma – tai stilizuotas kalbos “speech balloon” simbolis. Kitu atveju ši forma simbolizuoja sielą, esmę, kuri visada kitokia, kintanti – abstrakti. Simbolis komunikuoja tą pačią žinutę, kaip ir pavadinimas – Konvo savo klientams padeda atrasti esminę komunikacijos žinutę.

 

Dėl logotipo, prekės ženklo, brendo kūrimo siūlau kreiptis į kolegas: PRIM PRIMStudio LibreDalius SimanavičiusBrandworks.

Apie veiklą

Darbai

Prekės ženklų kūrimas

Produktų kūrimas

Tekstai

Grafinis dizainas – kas tai?

Brendas arba prekės ženklas

Kaip sugalvoti pavadinimą?

Kaip kuriamas firminis stilius?

Gero logotipo požymiai

Brand book teikiama nauda

Nuorodos

Lithuanian Souvenirs
Bitcoin & Crypto Alerts
Cryptocurrency Logos
Crypto Clothing
Libra Block Explorer

© 2009-2020   Efektyvus dizainas

 

 

 

 

 

Kompetencijos - Redaguoti vaizdo medžiagą, taikyti įrangą.